Trökis

Tråkigt att skriva nu på sommaren.. Man har så mycket annat att göra.
Har målat pappas garage hela dagen. Såå fint blev det! Och pappa blev stolt minsann.
Har tittat på Arn filmen också, nästan hela. Den är bra, för att vara svensk :) Och nyss var jag ute och blev helt ihjäläten av alla knott och myggor. HATAR dem! Men men,, de är sånt man får ta när det är sommar.

Jag började mitt nya nyttiga liv igår. Och än så länge har jag hållt det - med undantag från 2 glassar :P
Istället har jag levt på något som är helt underbart gott. Haha! Här kommer det:
Hårdbrödsmörgås, creme fresch (hur stavas det? :P), orange rom (alltså fiskbarn) och krossad röd lök. Man kletar ihop de tre sista grejorna och så smetar man ut det på hårdbrödmackan. Så himla gott! Enda nackdelen är att man luktar lök som tusan ur munnen :S UUhh! Men iaf asgott, prova!

Nu ska jag ut och hjälpa till med den nya voleybollplanen som byggs här hos Peter. Fast ja vill inte, myggorna kommer sticka sönder mig. Imorn ska jag in till stan och städa ur lägenheten.. Så himla segt, jag kommer sakna den verkligen!! Och så måste jag leta efter en midsommarklänning också.. Blir väl en runda på stan då..

Ha en trevlig kväll iaf!
HejSvejs



Kommentarer
Postat av: Agnes

kör med lite citron på den mackan och den är komplett :D

2008-06-17 @ 23:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0