Promme

Ja då har man vart ute och promenerat en sväng då.. Gick ungefär 8 km, en runda som jag brukar gå. Från mig, runt vid Pilla och Mirris genom skogen, kommer ut i Ölbo och sen hem, över Åbrovägen.. Det blir typ 8 :) Skönt var det, fast jag höll på blåsa bort :S

Har ätit hårdis nu och druckit te med lakritshonung i. Är inte det det godaste som finns? :P Helt underbart mumma!

Nu kommer Diva och Agnes snart.. Får se vad vi hittar på :D..

Haha jag gjorde sånt här låtsats prov på datorn med för ett tag sedan, alltså till körkortet. Skulle kolla hur mycket jag kunde och jag fick 24 fel av 70 frågor.. Så än är körkortet långt borta. Men ja är på G iaf!

Ha en bra dag!
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0