Mjukglass

Nu äntligen har jag fått helg på riktigt.. Å partysugen är jag, men jag ska ta det lugnt ikväll för jag är heelt slut! Kommer troligtvis somna tidigt.. Men  Ska iaf gå och äta mjukglass nu  med de förra "svärföräldrarna", mamma, Thomas, Simon och Rickard.. Gotti! Det finns faktiskt ett nytt sånt ställe här i Hedesunda.. ;) Vi är liksom så new age här borta! Haha. Hoppas det smakar gott!

Det gick bra att jobba idag iaf. Vek mest kläder och gjorde iordning på herr och barnavdelningen så det blev riktigt snyggt faktiskt.. Inte så mycket kassa idag.. Fick iaf besök av Agnes och Alice, trevligt!

Orkar inte sitta här mer nu, solen skiner ju för tusan ute :)
Ha en fortsatt trevlig helg! 
HejSvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0