Mamma och pappa

Är i Hedesunda nu.. Trött som tusan.
Tänkte därför lägga mig och titta på en film med Rickard och försöka somna tidigt för imorn ska ja fixa lite till studenten och så.. Måste ju göra nånting själv också, än så länge är det bara mamma och pappa som har gjort allt.

Jag har världens underbaraste föräldrar. Älskar dem helt sjukt mycket!
De ställer alltid upp och så har vi så himla roligt tillsammans.
Och idag när vi var på Bali Garden så fick vi ett sommarbidrag av dem alla 4. Så himla snälla. Så nu kan ja betala av mitt lån till syrran, plus att jag har lite pengar nu till studenten och till att köpa en klänning till midsommar. Ja blev så himla glad, de behövdes verkligen.. Tack! <3


Vi på Bali Garden. Hehe titta va rolig pappa ser ut ;)

Ska ner och titta om Rickard har hittat på något gott man kan äta nu, magen kurrar.. Förstår inte vad det är med mig, är så himla sugen på allt jämt.

HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0