Ipod

Vaknade halv 9 imorse.. Tog en promenad hem från Rickard, äntligen med min kära ipod. Det har varit slut på batteri och så har jag inte kunnat ladda den men igår blev det av. Och så har jag Takidas den där låten nu på den (Curley Sue eller nåt sånt :P), mmm! :) Jag älskar den, fast den är så uttjatad på radion..

Ska äta lite frukost nu och sen ska jag ner till Ica och köpa lite saker tills ikväll.. Vad det gäller får ni veta senare.. Hemlis än så länge! :P
Jag ska iaf jobba idag. Fast det är en kort dag. Börjar 3 och slutar 7. Ska plugga på kassan ännu mer idag! Måste lära mig den.. Sen imorn och fredag blir det långdagar, 10- 19.30. Hoppas jag orkar! Hehe..

Ska nog lämna tillbaka två av de fyra linnen som jag köpte för någon dag sedan, och inhandla något på cubus istället.. Måste ju ha nåt sånt på sig när man jobbar.. De har faktiskt helt ok kläder. Har knappt varit in där nånsin tidigare. Men de har fina typ baslinnen och såna saker. Killkläderna är väl kanske inget att hurra för, men de spelar ju ingen roll..

Aja nu ska ja mumsa i mig jordgubbar!
Ha en bra dag.
HejSvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0