Fredag kväll

Ja då var man hemma då efter jobbet. Fick skjuts hem som tur var, annars hade jag kommit hem nu istället för en timme sen. Skönt! Det gick bra att jobba idag. Det var lagom mycket folk, inte som igår.. Och kassan stämde när vi skulle räkna på kvällen så dagen var lyckad ;) Tyvärr räknas det med väldans mycket folk imorn, så det är bara att börja ladda redan nu..

Ååh Amanda och Simon sitter här och tjatar på mig att vi ska ha vattenkrig men ja känner inte för det.. Fast ja känner trycket från dem så man vet ju aldrig hur det blir ;). Hehe!

Imorn är det 10-16 som gäller.. Och jag hoppas att jag får skjuts in till stan, annars måste jag åka in med 8 bussen. Är inne typ halv 9 och ja kan inte komma in förren 10. Kul och stå utanför och vänta i en och en halv timme.. Not! Det är ju inget som är öppet så tidigt på morgonen direkt :S Men det löser sig nog..


För mig blir det en lugn fredagkväll. Lite mys med syster och "halvbror" tror jag.. Fast jag är såååå sugen på godis, tyvärr är inget öppet :( Eller jo TP kanske, men där har de inget lösgodis och det är det jag är sugen på..
Aja.. Ha en trevlig kväll allesammans!
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0