Datakrångel

Jag hatar när datorer krånglar.. Min och Josefins "nya" dator funkar knappt längre.. Det är asmånga sidor på internet som den hänger sig på och så måste man starta om datorn för att få bort det. Typ min blogg funkar inte, varken att gå in och läsa på eller skriva nya inlägg på. Inte heller facebook eller efterfesten fungerar. Förstår inte vad det är för fel :S Blir så less när man lägger ut en massa pengar på nåt som bara krånglar..
Jag hatar dåligt väder med. När ska solen komma fram? Hörde att det skulle bli fint på onsdag, det är ju bra. För jag är less på allt blött och regn och rusk och paraplyer och allt.. Ge mig sol och värme!!

Nu har jag vart negativ så det räcker.. :P
Idag har det gått bra att jobba. Det blev bara 4 timmar. Skönt! Imorn  blir det 11-19.30 och på onsdag blir det 10-18. Ganska långa dagar.. Men det blir ju pengar. Iofs gör det inget om det är dåligt väder de här två dagarna också kom jag på nu, jag ska ju bara stå inne iaf. Fast det är ju tråkigt för alla som har semester nu.. Ok, sol kom fram ändå!

Nu ska jag titta på Dagboken snart med Amanda och Johanna :) Det är verkligen den bästa filmen som någonsin gjorts! ÄLSKAR den verkligen. Så himla underbart söt. Haha när jag såg den första gången bestämde jag att jag skulle ha en lika pojkvän som i filmen.. Hmm, fick jag det? :P


Igår var det konfirmation med bror.. Det var faktiskt ganska trevligt att träffa släkten och så. Dock ganska jobbigt i kyrkan.. Men inte värre än förra året. Helt ok ändå.. Sen när det var klart åkte vi till Köpis jag, Rickard, Amanda och Johanna. Rickard behövde verkligen nya kläder. Så det blev ett par jeans och en skjorta från Brothers, ett linne och en cardigan från JC (konstigt att man hittade något fint där.. Det var verkligen länge sen) och ett par shorts från H&M. Sen köpte sötisen ett par jeans till mig, skitsköna! Och så köpte jag ett par till chinos, svarta den här gången..

Har inte så mycket mer att tillägga nu.. Eller jo, mjukglassen här i Hedesunda var asgod. Det blir garanterat fler besök där ;) HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0