Tack för sommar

Ja nu har solen kommit fram. Äntligen kan man försöka få lite färg. Tyvärr blåser det ganska mycket, men ja ska inte klaga :P Springer runt i min rosaprickiga bikini nu. Bara för att ha den! Igår jobbade jag 12-7. Då kom Rickard in för vi skulle gå på bio. Och så tänkte vi äta nåt innan men vi var så envisa båda två, han ville äta på Mc Donalds och jag på Coffehouse. Så vi gick först till Mc Donalds och så åt han där och sen fortsatte vi till Coffehouse och så fick jag äta där :P Haha! Så fula vi är.

Sen när vi skulle på bion ville ja se antingen Mamma Mia eller Sex and the City och Rickard ville se Indiana Jones. Körde sten, sax, påse och självklart så förlorade jag :( Så det blev Indiana Jones. Hmm. Den var väl ok, men jag tror att Mamma Mia hade vart bättre. Vore roligt att se den eftersom man har vart på musikalen. Hehe men Rickard fick lite dåligt samvete och lovade att gå på båda mina filmer nästa vecka :D

Idag är jag ledig. Vet inte vad som händer?! Har iaf gått hem från Ölbo, 4 km. Bra av mig!  :)

Ska äta nåt nu och sen ut i solen.
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0