Soligt

Det bästa som finns är när solen skiner.. Man blir alltid på så himla bra humör när den tittar fram från molnen :)
Speciellt denna sommar. För den här sommaren har vi knappt fått sett solen nånting..

Ska åka in med 2-bussen idag.. Börjar jobba klockan 3. Sen blir det bio ikväll. Ska se Mamma Mia, äntligen! Alla säger att den är så himla bra.. Så det ska bli roligt.
Jag jobbar 3 - halv 8 imorn igen. Ganska skön tid om det är fint väder. Sen är jag ju ledig på onsdag. Skönt det!

Och imorn blir det ön med. Jag har inte gått på någon i sommar för jag har jobbat varenda gång eller så har det varit något annat så det inte har funkat. Men imorn blir det i alla fall av. Hoppas det kommer mycket folk! Då är det roligast.. Haha plus att jag kommer kunna använda mitt riktiga legg för första gången.. I alla fall efter klockan 12. Hehe ;)

Nu ska jag ut till Amanda och solen.. För jag vill bli lite brun :)
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0