Snatteri

Idag är jag uppe tidigt :).. Oj så duktig man är! Ska åka in med 10 i 9 bussen idag, börjar kl 10. Slutar 6, det är ju skönt för då hinner jag med 20 över 6 bussen. Perfekt! Jag undrar en sak; har de inte lovat sol idag? Vart är den isf? Jag vill ha sol nuuuu. För på fredag när jag är ledig har jag planerat en hel stekdag ute i solen. Kanske ska till stugan hos mormor och morfar. Vi får la se..

Igår blev det rejält pådrag på Cubus. Det är ju en hel del snattare där som jag skrev tidigare.. Men igår var det en som verkligen åkte fast. Vakterna kom och sedan även polisen. De satt och pratade nere i personalrummet i typ 2 timmar. Jag förstår inte ens hur man vågar sno saker.. Förr eller senare åker man fast och hur kul är det? Alla i butiken tittade ju liksom på henne först när det tjöt och sen när vakterna kom och tog över.. Jag tyckte faktiskt lite synd om henne, bara för att hon var så dum.

Måste göra mig klar nu. Ha en bra dag!
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0