Ida och Hans

Det var hur fint som helst igår i kyrkan. Ida vart helt underbart fin! Som en liten prinsessa..
Gräddvit klänning med släp hade hon och så hade hon en guldkrona :) Ja vill också ha krona när jag gifter mig! Och så hade Hasse jättefina kläder med, skitsnygg slips, eller nåt sånt :P.. Jag tror iaf inte att jag skulle klara att gifta mig, jag skulle böla hela brölloppet rättigenom.. Plus att jag skulle vara så himla nervös att jag skulle svimma innan jag ens hunnit ut i gången.. Nej bröllop på en strand får det bli, ett litet sådant,  

Det var mysigt på kvällen med.. Helt klart lyckad dag! Och från och med nu heter de alltså Hans och Ida Trostek.. Niice!

Orkar inte skriva nu.
HejSvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0