julshopping

Ibland kan jag bara få såna där lyckorus när man bara vill skutta runt och visa hela världen hur lycklig man är. Det är ett sånt tillfälle nu.. :) vet inte varför.. Haha.

Idag när Josefin kom så tog vi en julklappssväng på stan. Inhandlade mycket på kort tid.. Skönt att ha så mycket ordnat nu. Det enda som är kvar tills imorn är en julklapp till Thomas + strumpbyxor till mig och något till Rickard at ha på sig på julafton.. Sen är det klart!
Moster kom och visade upp nya kusinen också, lilla Jeremia. Så himla underbart söt. Guu va man vill ha en egen alltså (men inte på allvar). Så himla liten var han. Han är för tidigt född så han var mer mini än en vanlig bebis till och med.. Otroligt go iaf.

Rickard har vart till Hedesunda en sväng nyss och hämtat lite grejer. Då passade jag på at slå in hans julklapp, och även några andra. Och så har jag byggt ihop stolarna til köket.

Måste kila ner och hjälpa älsklingen bära upp saker nu!
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0