Jobb

Gu va skönt det är att komma upp tidigt.. Man får så mycket gjort. Imorse vaknade vi halv 8. Gjorde klar Simon och gav han frukost och allt. Sen plockade jag iordning alla mina grejor som skulle med in till stan, städade det sista så det skulle se fint ut när mamma och Thomas kommer hem. Åkte och lämnade Simon i skolan. Körde in till stan. Åkte till Rickard och hämtade min nyckel som han hade. När jag kom till lägenheten så plockade jag undan efter min slöa lilla pojkvän. Det var väl inte jättefint i lägenheten dirket :P Haha undrar jag hur det skulle se ut om Rickard bodde själv! Städat toaletten har jag också gjort. Skrubbat väggarna och hela köret. Försöker få den så fräsch det går :/ Den är verkligen hemsk.. Men men! Resten är ju fint :)

Nu sitter jag och äter makaroner. Börjar jobba 12 och slutar halv 9. Lång dag, för att vara mig nu för tiden. Jag brukar oftast bara få lunchpassen och de är bara typ 4 timmar.. Så det blir roligt. Första dagen jag får lunch på jobbet sen i somras tror jag :P..

Och som sagt.. Jag hoppas VERKLIGEN att soffan kommer in i lägenheten så dem står där när jag kommer hem.. Men Rickard har mätt och det kommer bli tajt att få in den.. Vi trodde den skulle komma i flera delar, men den kommer bara i 2. Så det kan bli tajt.. Men jag håller tummarna! :) 

Det är en sak som är skitjobbigt... De håller på bilar under oss.. Där Brynästvätten har varit ska det nu bli cykelverkstad. Och så är det massa betongklumpar de ska ta bort.. De skulle ta hela helgen. Och det låter hur högt som helst, hela lägenheten bara skakar. Hoppas det går fortare än planerat.

Ha en bra dag!
<3


Kommentarer
Postat av: Filip

de va däför inte ja kunde sova då!!

2008-12-19 @ 13:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0