Desperate Housewive Evelina

Haha jag är allt en desperat liten hemmafru :P..
Går hemma om dagarna utan att jobba (jobbar ju typ bara på helgerna). Städar och fixar.. Och gör slut på min pojkväns pengar... haha nej inte riktigt.
 Har faktiskt gjort en massa saker idag. Städat. Plockat in ALLA kläder i garderoben. Och fixat iordning i hela Rickards garderob. Byggt ihop en byrå från IKEA.. Strykt Rickards alla skjortor. Satt upp gardiner.. Ja en massa.. Haha jag har tänkt efter och det är nog bra att jag är hemma. För det finns så mycket att göra i lägenheten :P. (Det är faktiskt bra att vända saker till något positivt). hehe!

En annan sak som jag har vänt till något positivt är det här med serier. Jag har laddat hem Desperate Houswives säsong 1 och 2. Och det har jag börjat titta på. Och vet ni vad det bra är? Jag har ingen text till och lär mig jättemycket engelska :) Hur bra som helst!

Nu ska jag, Rickard och Johannes äta mat :)
Hejs!

Kommentarer
Postat av: erika

desperate housewives är jättebra! :D

2008-12-10 @ 12:31:38
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0