:D

Våran soffa står på plats :) Det blev såå fint.. Gu va jag älskar lägenheten nu alltså.. Så himla fin! Såklart är det mycket som saknas, inte en tavla är uppsatt till exempel. Plus att det är massa möbler som saknas också.Vi kommer inte få köksbordet förren efter nyår, så köket är ju helt tomt. Och hallen med än så länge... Men vardagsrummet och sovrummet börjar det synas att man bor i :)

Jobbet gick bra igår. Jobbade med Linda, Malin och Evelina. Nette med ett tag men hon slutade lite tidigare.. Roligt var det iaf. Jag älskar att jobba! När jag slutade kom Rickard och hämtade mig och så åkte vi till Max och åt. Han ljög för mig om att det inte gick att få in soffan så vi skulle fixa någon lyftkran tills på mån-tis. Jag blev hur grinig som helst! Haha och gissa om jag bler glad när den endå stod där :) Haha Rickard var så stolt att han lyckades lura mig, första gången tror jag ;) Så det blev en myskväll framför TV:n för oss.

Idag ska nog jag och Rickard julhandla lite med Amanda, Johannes och pappa.. Det är så mysigt att bara gå runt :) Jag måste iaf hitta något att ha på mig på julafton!! Det börjar bli kris nu.. Och en till julklapp till mamma och en till Rickard. Han fick ju jacka av mig i för tidig julklapp, men han måste ju få något mer på julafton :)

Det har hänt något med mig mage. Jag är hungrig hela tiden.. Blir så hungrig så jag får alldeles ont i hela magen. Och så äter jag skitmycket, och efter en halvtimme eller så blir jag skithungrig igen.. Vet inte vad det kan vara men jag börjar bli lite less på det. Och lite orolig. Men NEJ, jag är inte med barn! :P

Nu ska jag nog krypa ner hos älsklingen igen.. Jag var bara upp och åt en sväng.. Vaknade för en timme sedan och jag kan ju inte somna om på en gång så jag tyckte det var lika bra att gå upp och äta frulle!
Ha en trevlig lördag!! Lägger kanske ut en bild på vår fina soffa senare...

Puss! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som magkatarr, inget farligt. går över av sig själv.

2008-12-20 @ 12:01:38
Postat av: virran

jag vill komma å se soffan! =)

2008-12-20 @ 12:34:45
URL: http://vlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0