Simon

Det blev en 40-minuters promenad. I lugnt tempo dock men jag gjorde det iaf!
Sen vet jag inte vad jag har gjort.. Bara gått runt i lägneheten och gjort ingenting. Ska ner på stan en sväng nu snart sen ska jag försöka hinna äta innan jag börjar jobba med.

Just ja. Jag har glömt berätta att idag är en sån där "Rickard-ska-till-hälsocentralen-och-ta-blodprov"-dag. Haha! Så himla roligt att min lilla hårding är rädd för sprutor. Han blir helt blek av ett enda litet stick i fingret. Haha! Nej förlåt nu ska jag inte vara elak Rickard. Jag råkade berätta din stora hemlighet... igen.

Hittade det här kortet på daton. Ett kort på världens sötaste lilla "extrabrosha". Simon är såå söt!



Johannes, ta inte illa upp. Du vet att du är den bästa av alla ;) Tyvärr hade jag inget kort på dig på den här datorn.

Nu måste jag ner på stan.. HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0