Party

Nu var det ett tag sen jag skrev... Igen. Haha det blir alltid så. Man har så mycket annat att göra känns det som :P
Ikväll blir det party med min söta babe. Johanna är då alltid på hon ;)

I veckan har det mest vart att vi hållt på i lägenheten. Målat och så.. Rickard fyllde 22 igår så då var jag coh grattade han. Åt fika så det räckte för flera år framöver känns det som... Jobbade idag mellan 12 och 5. Skönt, det blir ju en del pengar när man jobbar på helgen efter 12. Det är ju liksom 100 % ob. Jag älskar det. Jobbar 5 timmar, och får betalt för 10.
Aja.. Skriver lite mer någon annan dag. Ville bara upplysa om att jag inte dött eller lagt ner mitt bloggande eller så. Hehe!

Ha en trevlig kväll!
Puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0