Massa smörgåstårta

Igår efter jobbet gick jag och Rickard och åt på Coffhouse. Åt kräftsstjärtssallad :P Mumma!
Sen gick vi hem och tog ett bad. Var meningen att vi skulle ut och fira Fille men vi somnade vid 11. Jag vaknade vid 2 och märkte att vi sovit över hela kvällen.. Hm!

Men det kanske var lika bra. Har inte mått så bra idag. Har känt mig alldeles hängig. Jobbade 12-3. Så himla bra att det är 100% ob på helger :)

Virran! Skitbra ide om att vi ska åka på kryssning. Jag älskade den  ;) Hoppas bara att det inte är för dyrt!
Vi skulle ha så himla roligt. Hörs kanske ikväll va?

Sitter hos Magdalena nu. Fille har köpt hem en jättestor smörgåstårta (hur stavas det?).. Det var meningen att det skulle komma en massa folk och äta upp den men nu har det inte gjort det så alla som är sugen på det är välkomna ;) Haha! Annars blir det så att vi äter upp den, och hur bra kommer vi må då liksom?

Ikväll blir det kräftskiva. Gott gott! Jag älskar kräftor.
Have a nice lördag!
Puss och Kram <3


Kommentarer
Postat av: Agnes

å gudars va gott med smörgåstårta

2008-08-17 @ 15:46:05
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0