KnasJoppla

God morgon!

Haha vart ska jag börja? Josefin ska ju gå modevisningen idag. Det är ju rättså stort att gå Modeveckan. Iaf så har hon inte kunnat sova på hela natten typ.. Och så hade hon satt alarmet imorse på halv 9 så hon skulle kunna göra sig klar på en halvtimme och sen åka dit och leta på rätt ställe på ungefär en timme. Jag vaknade iaf 08.27 och väckte Josefin då och sa att hon skulle upp. Hon stängde av larmet och tänkte att hon skulle kunna bara ligga kvar i sängen och dra sig någon minut innan hon gick upp. Jag vände mig och somnade om och tänke att hon var ju vaken liksom... Jag vaknade igen 09.08 och vänder tillbaka mig i sängen. Och vem tror ni igger kvar? Haha.. Josefin hade råkat  somna om ;) i flög upp båda två.. Hon skyndade sig in i duschen, rakade benen och lite så. Och så gick jag och gjorde frukost åt henne..

Hon gick härifrån 09.39. Snacka om att hon blir sen. För det första tar det 10 minuter att gå till tunnelbanan härifrån, och sen är det ju inte säkert att den går på en gång när man kommer dit. Sen tog det typ 10 minuter eller så att åka också.. Och när hon kommer in till stan ska hon leta på stället hon ska vara på.. Haha ja jag säger då det!

Hon sa att hon alltid brukar få vänta när hon ska bli stylad men ändå dålig stil att komma sent liksom.. Aja hon skriver väl om sin dag ikväll antar jag ;)


Här är hon.. Älskade sis! Såå snygg ;)

Hmm vad ska jag hitta på idag då? Jag är helt ensam i lägenheten, känner ingen, har inge pengar med mig.. Det blir nog sitta inne i lägenheten, titta på film, spela Guitar Hero, sitta vid datorn, äta.. Ensam!! Hua.. Men men, vad gör man intt för lillesyrran? ;)

Have a nice daay..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0