Inge bloggtagg

Jag har lessnat lite på att skriva blogg som det kanske märks. Har inte tid längre..
Ja har iaf fyllt år :) Så nu är jag 18. Skönt!

En bild på mig, Rickard och min fina rosa blomma jag fick när jag fyllde...



Var ut igår med Diva, Virran, Agnes, Mican, Sebbe, Tom och Rickard. Vi var och tittade på Mingel och Bar. Var faktiskt mysigt där.. Sen jobbade jag idag 10-16. Har vart hemma ett tag och vet inte vad jag ska hitta på. Känner för att bara ligga och titta på film eller något annat lugnt. Det har vart så himla mycket nu, både hit och dit...

Ha en trevlig kväll.. Speciellt ala Hedesundamänniskor som ska på "Byyran".. :P

HejSvejs! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0