De viktiga två

Jag har glömt berätta 2 otroligt viktiga saker.. Haha!
Nr 1 hände i söndags. Jag och Rickard var på nian och åt och så tog jag pasta med räkor och pesto och Rickard tog pasta med kyckling och curry. Iaf så tog Rickard mat av mig och så gnällde jag på honom att det stänkte en massa och så. Och direkt efter tappade jag min telefon rätt ner i maten så de stänkte hur mycket som helst. Plus att hela min telefon blev täckt med pestosås. Det rann in i den och blev hur äckligt som helst. Ush! Det var den viktiga grejen nr 1. (snacka om att jag har tråkigt och lite att göra)

Nr 2 var igår. Rickard ringde till mig igår kväll och ville att jag skulle komma in på msn. Jahapp tänkte jag och loggade in. Och så skickade han en film som jag inte hade någon aning om vad det var. När den laddat klart och allting satte jag igång den och så startade den där låten "Det är så synd att du är så söt.." ni vet? Och så hade han lagt in hur mycket bilder på mig och på mig och han som helst, till låten liksom. Så himla gulligt!

Har precis ätit pizza nu och spelat ännu mer Guitar Hero. Det känns som jag har blivit lika GuitarHero-nörd som många andra.. Hehe!









Det är inte lätt när det är svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0