Svensk fast!

Vi har kört på lite här hemma på förmiddagen. Jag har målat lite och Johan har listat och sånt. Vi gick upp vid halv 8 imorse så dagen har känts lång fast klockan inte är så mycket. "Normalt" ligger vi kvar i sängen till iaf 9-9.30 på helgerna. Men när jag tillbringat hela morgonen i badkaret vaknade jag till och kunde inte somna om så då kunde vi lika gärna hoppa upp och äta frukost. 


Nu väntar vi in mäklarbesök. Jag har haft sån extrem hatkärlek till Svensk Fast sedan jag blev sjuk. Svensk Fast Gävle är utan tvekan den bästa arbetsplatsen ever. Älskade kollegorna, älskade kontoret, älskade jobbet, älskade allt. Allt var perfekt och precis som jag ville ha det. Jag har bara varit in och hälsat på ett fåtal gånger sedan jag blev sjukskriven och det är till 100 % bara för att det svider så mycket att vara där. Jag blir typ deprimerad av att bara se loggan och påminnas om allt jag "förlorat" och gått miste om pga sjukdomen. Sjukt hur man funkar.. Att Svensk Fast som jag absolut älskar blev något "negativt" (eller åtminstone påminner mig om allt negativt/hur det hade kunnat vara). 
Meen nu när vi ska sälja känns det ju nästan som att vara otrogen om man skulle gå till någon annan, haha. Att dessutom välja bort Gävles bästa mäklarfirma bara för att jag själv har issues känns ju bara dumt. Så nu får jag ta mig i kragen och facea det jag flytt ifrån så länge för nu kommer det bli SF loggor och gamla kollegor lite här och var ett tag framöver.. Det får väl bli en slags process bara det, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0