Rusten rum för rum: HALLEN

Och sista rummet ut är hallen!


- Ska jag vara ärlig så tänkte jag dela upp inläggen och publicera dem lite nu och då, men av någon anledning så försvann två stycken inlägg i mina utkast (ibland skriver jag inlägg som jag publicerar vid ett annat tillfälle) och med tanke på tiden det tog att göra dessa inlägg ville jag inte riskera att de försvann ytterligare så att jag behövde göra om dem igen, så därför struntade jag i att vänta emellan och la istället ut alla inlägg nästan samtidigt! Tråkigt för er som inte give a shit about våran rust, men nu är alla rum publicerade! - 

FÖRE!

Rivning..

Världens bästa Edward visade sig vara världens bästa rusthund också.. Gohjärtat! Så här såg det ut ibland när jag var extra dålig.. Edward på en filt, jag i en stol med en godispåse i handen och boyfriend slet som ett djur med vårt lilla hus..

Väggen kom på plats, elektrikern kom på besök (bästa boyfriend haha) och golvet började växa fram.. 

Vi älskar vårt val av golv! Så himla fint! 


Så här ser det ut nu när det är färdigt! 

(Ytterdörren är inte nedflyttad efter golvsänkningen ännu så helt färdigt är det inte, men det gör vi i vår när det är varmare ute).

EFTER!

Och här kommer sista sidebyside!

Det var allt! Huset är inte större än så, haha. Men nu vet ni hur vi bor och hur mycket jobb det faktiskt har varit att rusta hela huset from scratch. Så nu när det är färdigt kanske det är dags att sälja? Haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0