Middag i Uppsala!

Igår höll vi på här hemma hela dagen.. Sen ringde Johans bror på em och frågade om vi ville följa med ut och äta middag i Uppsala. Vi tyckte det lät som en bra ide så vi hoppade in i duschen, snyggade till oss, åkte och lämnade Edward i Furuvik hos gudföräldrarna (haha) och sen körde jag gasen i botten till Uppis. Vi kom dit strax efter 19 och de hade bokat bord till 20.15 så det blev perfekt timing. 


Vi var på Hava Skafferi och Salonger. Det blev en supergod trerätters.. Eller förrätten och varmrätten var iaf god, men efterrätten var kass. Vi blev kvar på restaurangen tills 00-tiden och sen hoppade vi in i bilen och åkte hemåt igen. Det blev en trevlig kväll! 

När vi kom hem var det dags för sängen på en gång. Jag hade dock ganska ont, men jag lyckades iaf somna. Strax efter vaknade jag dock till i panik, flög upp ur sängen och sprang till toan. Jag hann precis få upp locket på toan när jag började spy.. Som en gris. Gu vad jag är så sjukt trött på att spy av all denna smärta hela tiden. Hatar att spy.. Är det inte en sjukt konstig koppling också? Det gör ju så ont så kroppen typ inte klara av att hantera smärtan och då spyr jag. Middagen tappar liksom sin charm när man någon timme senare får smaka på det igen i en helt annan form (ursäkta!)..

När det lugnat sig gick jag och la mig igen.. Imorse när vi vaknade mådde jag lite bättre. Jag har fortfarande mycket ont men inte som igår kväll iaf. 

Nu blir det helgfrukost och lite mys i soffan innan vi ska fortsätta bocka av våran to do-list över det som är kvar att göra i huset. Sen är det hockey på em. Kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0