Hängig..

Idag var det tänkt att jag skulle åka till Sthlm med Musch, Mami och Mormor.. Men så kommer det här med måendet emellan så jag blir hemma. Jag tog en prommis i måndags på drygt en timme men efter det var det inte roligt. Jag fick så himla ont och dunderfeber och detta har hållt i sig.. Har in princip bara varit hemma sedan i söndags kväll och knappt gjort något annat än att ligga i soffan typ. När mina smärttoppen kommer får jag näst intill alltid feber och så spyr jag också (som ni redan vet vid det här laget..) Ush! Tänk att man kan bli så sjuk av smärta/endo?!


Jag blir alltså kvar hemma idag och drömmer precis som Askungen om "vad är väl en bal på slottet!" Vi skulle ha en mysig dag i gamla stan, äta lunch och gå på slottets museum för brudklänningar osv. men det kommer bara inte gå hur gärna jag än vill. Åh vad jag hade velat vara frisk och bara göra det man mår bra av utan att hela tiden behöva tänka 'är det värt det?' 

Men jag och Eddi får göra det mysigt här hemma istället. Härligt väder också! Det är nästan så att man får lite vårkänslor! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Tråkigt att du inte kunde komma med. Men ändå bra att du kan säga ifrån, och inte anstränga kroppen för mycket. Det är ju så du måste tänka nu. Men du ska veta att vi saknat dig. <3 <3 <3

Svar: Ja det var nog klokast att stanna hemma. Saknade er också! Men kul att ni hade trevligt 💗
Evelina Nilsson

2017-02-15 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0