Gränby!

När Johan slutat jobba åkte vi till Uppsala en sväng. Jag behövde hämta ny medicin (alltid lika problematiskt men på tredje Apoteket fanns det jag behövde), vi behövde shoppa lite smått för att fixa till uterummet och lite annat piff inför fotograferingen (som blir på måndag troligtvis) och så hade vi en födelsedagspresent att inhandla. Det blev middag på Ikea också i vanlig ordning. 


Vi kom hem för ett litet tag sedan. Jag var liite bättre idag på fm, men efter att ha varit "igång" (ja allt är ju relativt men just nu är en shoppingrunda tillräckligt) ett tag i kväll så är jag åter uppe i supersmärtnivå. Fuck it. Nu blir det tidig kväller och fosterställning i sängen. Jag har varit in princip sängliggandes i en vecka nu och jag har på riktigt ont i kroppen för att jag legat stilla så mycket, men när det spårar så här med smärttopp deluxe efter ett par timmar i stående position känns det inte heller särskilt lockande.. Living the dream! 

Eftersom jag inte har någon bild från dagen så får det bli en bild från första natten ute i Harkskär. Det var mysiga tider det. Sommar, värme, vi var bruna, dagarna var fyllda av rust, vi grillade hela tiden och vi myste i det lilla gästrummet i uthuset på kvällarna när vi rustade så sent så att vi inte orkade åka hem.. Det var en rolig tid även om det är skönt att det är klart (för den här gången). Men det är garanterat inte den sista gången vi rustar hus/lägenhet. Hur kul som helst ju! 


God natt! Sweet dreams! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0