Uppis!

Idag har jag och mami haft en supermysig dag i Uppsala. Vi åkte hemifrån kl 11 imorse och kom hem vid 20-tiden. Vi har varit och shoppat lite på Fullerö, varit på typ Erikshjälpen, varit på en info"föreläsning" med en läkare på Akademiska om hur det är att leva med kronisk smärta (det var sämst!!), vi har fikat 4 ggr (!!), ätit middag på Taco bar och så hann vi in på Zara en snabbis innan det stängde. När vi kom hem gick vi igenom och rensade mammas garderob. Nu har jag bäddat ner mig i soffan hos mami och blir kvar här inatt. Jag har en känsla av att jag kommer vara helt däckad imorgon eftersom jag har gått på bonusmedicin hela dagen idag för att orka vara igång, men det var det värt. Sjukt dock att jag alltid måste planera in en lugn "återhämtningsdag" efter en dag då jag varit igång lite mer.. #mylifeasasickgirl

Tack världens finaste mami för idag. Love you! ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0