Sovmorgon!

Igår vilade jag precis hela dagen. Jag tror inte jag var utanför dörren ens.. Idag är Johan och spelar golf. Jag och Eddi tar det lugnt här hemma bara. 

På måndag är det dags för inskrivning på Akademiska. 3 veckor kommer jag vara där och jag kommer vara på sjukhuset 9-16 varje vardag utom onsdagarna. Jag kommer bo på ett patienthotell i veckorna och åka hem på helgerna. Jag kommer vara där 5 veckor totalt, 3 veckor innan sommaren och de sista 2 veckorna i slutet på augusti. Jag har inga förväntningar på detta alls men jag hoppas att det kommer vara givande.


Kommentarer
Postat av: mormor

Kramar till dig <3

Svar: Har du fått igång datorn? 😃👌🏼
Evelina Nilsson

2016-05-29 @ 23:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0