Sleepy sunday!

Jag tog en långprommis i förmiddags. Jag har haft feber och varit alldeles frossig idag men jag ville ändå ut och röra på mig lite (framförallt ville Edward ut). Jag gick närmare milen och när jag kom hem var min tröja så svettig att jag kunde vrida ur den (sällan jag ska vara så himla äcklig).. Man blir ju lätt så där när man är igång fast man inte är pigg. Men det var skönt att komma ut! 

När jag kom hem hade Johan kommit hem från East. Vi tog ett bad för jag var så himla frusen och sen har vi legat i soffan och tittat på House of Cards. Brors kom för ett tag sedan och vi har tittat på hockey och bara hängt. Han blir kvar här inatt.. Mysigt! 

Man ser liksom inte till brors lika mycket längre nu när han har girlfriend men vi är så glada att han hittade en så himla fin tjej så det gör inget, haha! Han har ju inte haft något seriöst innan så vi har ju inte behövt kriga med någon annan om uppmärksamheten från broren, men nu delar vi gärna på honom allihopa (eller ok Felicia han är din, så länge du delar med dig av honom till oss ibland haha). Dock kändes det lite konstigt första gången Felicia var med på hans hockeymatch. Vi syrror har alltid gått och träffat honom efter matcherna och han har kommit och kramat oss. Så efter den matchen gick vi som vanligt och radade upp oss och sträckte ut armarna när vi såg att han kom ut från spelaringången. Men den här gången sprang han förbi oss och gick till Felicia först! That's life! Haha! Det var en kort fas för oss att vänja oss men vi är lyckligare nu än någonsin över att brors hittade henne. 

Hoppas ni alla haft en fin helg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0