Skitdag!

Jag har haft så himla ont idag.. Fuck att det är mycket sämre igen. Hatar hatar hatar min mage!! 

Vi tog det lugnt på förmiddagen, men sen ville jag göra något och tänka på annat. Vi åkte och köpte en vattenpump till torpet i Östhammar, tvättade bilen, åkte iväg på en liten hemlig utflykt och sen mötte vi upp Musch och Matti och köpte med pizza ut till Furuvik. Musch och Matti hade fått låna nyckeln till deras hus som de har köpt för att kunna mäta osv. Om en månad har dom tillträde. Härligt! 

Nu har vi landat i soffan med en godispåse från Hemmakväll. Mår jag lika dåligt imorgon som jag mått idag ska jag ligga i sängen precis hela dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0