Hedesunda

I morse åkte vi till Hedesunda för att jag skulle göra nya naglar. Jag skippade glitter för en gång skull och körde på en clean fransk på mina egna naglar, med förstärkning. Johan var lite barnvakt/lekledare medan Elisabeth fixade naglarna på mig. Haha! Han kommer bli världens bästa pappa till våra framtida barn.

När naglarna var gjorda åkte vi till farmor och farfar och åt lunch. På vägen fram (haha, I Vinnersjö kallar vi Hedesunda för fram) stannade vi till hos mormor och morfar men där var ingen hemma. Sen har vi varit hos mami resten av dagen och kvällen. Vi har haft så mysigt! Vi satt ute på altanen läänge och pratade när vi kom dit, vi åt hemmagjord pizza till middag och nu kom vi precis hem.

Älskade drygfarfar ville absolut inte vara med på bild..


Men jag fintade bort honom.. Haha!


My beautiful boys!



Kommentarer
Postat av: mormor

Vi var till stugan o klippte gräs :)

2016-05-20 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0