Hard work work!

Johan har fixat med elen idag i torpet. Jag har varit där och gjort honom sällskap. Svärmor Eva kom med fruktsallad på fm så då satt vi ute och njöt av solen ett tag.


Nu håller Christer och Johan på med golvet.. Jag hjälpte Johan lite först men det var alldeles för tungt så nu efter middagen fick svärfar hoppa in instället. Vi åt grillat ikväll ute i det fina vädret. Oxfilé, potatisklyftor, svampsås och vitlökssmör. Sjukt gott! 


Kombinationen mellan en typisk rosa tjej och en tjej som inte är rädd för att smutsa ner sig och ta i lite ;-).. 

(Insåg iofs det komiska med den bildtexten eftersom jag några rader ovanför skrev att svärfar fick hoppa in istället för mig eftersom det var för tungt att lägga golv, men det var bara för att jag har mer ont än vanligt. Extra smärtor innebär oftast att jag blir extra känslig för ännu värre smärtor av tex. tunga lyft, att ta i för mycket, att vara igång för mycket, promenader etc. Så det var därför jag var lite extra försiktig just idag.. Sen är jag klen också men det är väl en historia för sig, haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0