Födelsedagsbrunch!

Nu kom jag precis hem efter en mysig födelsedagsbrunch hos Sandra ute i solen. Så mycket gott! 




Inviger mina nya skor idag. Älskar nya rena vita skor. Dock är de ju bara fina några dagar men man får njuta så länge det varar, haha!


Johan är i Östhammar och spelar golftävling och Edward är hos svärisarna och myser. Tro det eller ej men jag tänkte lägga mig inne och vila trots det fina vädret. Jag har massa ont så det blir bara lugnt tills mina älsklingar kommer hem ikväll! Jag mådde lite bättre imorse än vad jag gjort de senaste dagarna så jag trodde nästan att det var på väg att vända till det "bättre" igen, men så vände det tillbaka nedåt igen och jag är tillbaka i smärtträsket. That's life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0