Flytthjälp!

Imorse hade vi alarm ställt kl 8. Kl 9 skulle vi nämligen befinna oss hos Johans bror med flickvän för att hjälpa dem flytta. De flyttar från strax utanför Östhammar till Uppsala. Johan hjälpte till och bära och under tiden följde jag med svärmor och Johans brorsas flickvän (svägerska, eller har jag fel? Haha!) till Ikea för att köpa lite smått till deras nya hem. Vid 13 var vi klara avslutade med smörgåstårta innan jag och Johan åkte hemåt. Vi fortsatte direkt till stugan och hade några mysiga kvällstimmar med mormor och morfar. Som jag älskar sommarstugan! Jag är ju näst intill uppväxt där på somrarna. Underbart!

Flytt-smörgåstårtan


Utsikten från mormor och morfars sommarstuga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0