Hemmakväll!

Det här är min kväll.. Eller våran kväll snart eftersom Johan kommer hem om typ en timme. Jag har ju kört detox nu i snart en månad, dvs den är klar den 30/10. Två kapslar morgon och två på kvällen. Det är ju bara naturliga grejer och jag har köpt detoxen på Life. Jag gjorde den för att försöka rensa kroppen på skit helt enkelt.. Och nog har den rensat allt...
Jag har ju varit sockerfri i 1,5 månad också (med något enstaka undantag som ex pannkakan och hjortronsylten) och jag känner verkligen att jag har fått bort sockersuget. Min tanke nu i fortsättningen är att leva ett vanligt hälsosamt liv. Jag tänker äta allt men med måtta. Hade det varit i vanliga fall hade jag tryckt i mig hela den här godisskålen, plus 2 popcornpåsar och lite till, på en kväll. Det är inget hållbart liv och kroppen mår otroligt dåligt av det. Jag som är sjuk måste nog dessutom vara lite extra noga med att ta hand om kroppen. Såå.. Jag tänker försöka att alltid ha i tankarna att kroppen ska hålla livet ut och sedan försöka ta hand om den så gott det går utifrån detta! 




Kommentarer
Postat av: mormor

Bra tankar <3 <3 <3 Lycka till!

2015-10-24 @ 22:12:56
Postat av: Josefin

GE MIG DEN GODISSKÅLEN NU! 😩😍😝

2015-10-25 @ 00:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0