Veterinären!

Vi tog en mysig vårprommis i Boulongern i fm! Det kändes verkligen som vår 💛




Sen har vi varit till veterinären.. Stackars lilla Edward kliar sig så mycket. Vi var ju dit i början på januari. Då misstänktes skabb. Efter behandling var det inte bättre så det var alltså inte det. Då misstänktes foderallergi. Det har vi provat nu utan resultat. Så idag var det dags för stora utredningen. Han sövdes och så tog de hudbitar som ska skickas iväg på utredning. Lillhjärtat! 



Om en timme är det hockey!! Brors är med och han ska få spela.. Äntligen!! Så jag och papi ska självklart kolla på plats. 

 

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag verkligen ääälskar din blogg!! Sjukt inspererande, och ser verkligen upp till dig och hur du kämpar dig igenom plugg och sjukdom!
Och jag har även en liten fralla, eller inte så liten längre, men dom är såå himla go!

Svar: Gu vad glad jag blir! 💛 Jättetack! Du ska veta vad roligt det var att läsa din kommentar! Jag blev superglad 😃 Ingen aning om vem du är, haha, men vi kanske ses på en liten fralladate i framtiden 😉 Hoppas du får en underbar helg! 😘😘
Evelina Nilsson

2015-03-06 @ 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0