Standard

Förmodligen är ni trött på att se mina frukostar men ni förstår inte hur mycket jag älskar frukost! Jag låter verkligen knäpp men mornar är underbara. Jag vaknar alltid på bra humör och börjar dagen "nollställd". Ny dag nya tag liksom (sen kan ju ett läkarbesök kl 8 förstöra resten av dagen men det är ju en annan sak).. Sen tar jag och Eddi alltid en runda som idag blev runt Alderholmen/GS. Att sen komma hem och få äta frukost efter en varm dusch. Alltså MUMS!! 

När jag var yngre var jag tvungen att gå direkt från sängen till frukostbordet för att det inte skulle svartna framför ögonen på mig. Jag är fortfarande otroligt beroende av mat men inte riktigt så illa som när man växte.. 




Kommentarer
Postat av: mormor

Bra att du äter frukost. Det tror jag på - hela dagen blir bättre om man laddar. Själv äter jag inte så fantasifullt som du, men havregrynsgröt är så gott.

2015-03-10 @ 18:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0