Rensa Östergårds!

Igår när jag var klar med min del av arbetet (det lämnades in i tid så nu hoppas jag bara på att det är tillräckligt bra för att bli godkänt) åkte jag och musch till pappa. Vi sov hos papi i Hääs inatt och sedan har vi röjt i huset i Vinnersjö hela dagen lång. Nu är det inte mycket kvar.. Jag kom hem igen vid 19 och då tog jag en liten runda med Anna och Bob. Sen drog jag igång med att städa här hemma vilket det var väldigt behov av. Ush var snuskigt det hade hunnit blivit. Men ju är det rent och luktar gott igen! Älskar mitt lilla hem.

God natt allihopa! 


Edward hittade ett mysigt litet ställe där han låg och mös medans vi grejade. Btw så är det så himla hemskt att vi rensar ur grejer som är hela och fina men som vi inte vill ha för att vi redan har alldeles för mycket hemma. Sen finns det fattiga människor i andra länder som knappt äger kläder för dagen. Det är viktigt att vara tacksam för sådana enkla saker faktiskt! Vi har det bra här i Sverige. Detta kaoset på kortet är alltså det som är över när alla tagit vad vi ville ha samt rensat bort allt som är sopor. Sjukt att man har så mycket saker som egentligen är överflödiga.. 

Jaja. Det var några kvällstankar bara. Nu håller jag på somnar mitt i skrivandet. Sweet dreams! 



Kommentarer
Postat av: mormor

Det finns ju många ställen där man kan lämna in bra föremål, så de kommer till användning igen. Bra tycker jag :)

2015-03-25 @ 07:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0