Pretty in pink!

Den här dagen ser ut ungefär som gårdagen.. Ont i magen, plugg, prommis i Boulongern. Jag har varit till bibblan en sväng också för att låna lite böcker inför vår metodgranskning som ska in på måndag på 10 sidor. Vi har inte ens hunnit börja skriva på den men det löser sig.. Jag har kikat på solförmörkelsen också. Häftigt!

Hoppas ni alla får en fin helg! 

Nu sitter jag och kikar på hockey. J20:s andra match mot HV.. Blir det förlust nu så är det slut! Hoppas inte!!! Woho kvittering nu till 3-3 i mitten på andra perioden. 


Efter promenaden fick Edward en varmdusch och en inpackning i filten. Som han njuter då! Lillgosisen!



Kommentarer
Postat av: mormor

Lycka till med pluggjobbet i helgen. Själv ska jag försöka göra ett inlägg i min blogg efter en jättelång paus! Kram

2015-03-21 @ 08:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0