Pluggtorsdag!

Idag ligger jag still för att magen gör ont och för att det blir värre när jag är igång.. Jag och Edward tog visserligen en långprommis runt hela Boulongern 7.30 imorse när vi vaknade men sen jag kom hem har jag pluggat hemma och fått massor gjort. 

Vi har inte varit ute sedan imorse och det är sjukt skönt att man slipper springa ut en gång i halvtimmen nu när Edward har blivit rumsren och lärt sig att hålla sig. Han är så duktig. Dessutom inser jag att det nu är första gången jag kollar upp ifrån böckerna/datorn/ipaden sedan imorse. Magen kurrar och ögonen är jätteuppsvällda och gör ont idag. Det får bli lite matpaus nu tror jag bestämt och låta ögonen vila ett tag. Men det är härligt att vara effektiv och komma in i pluggbubblan ibland. 




Kommentarer
Postat av: fia

Va grym du är! Puss o kram

2015-03-19 @ 16:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0