Pluggfredag!

För att lyda läkarordern om lediga helger kör jag sista rycket för den här veckan idag. Jag har faktiskt lite fredagsfeeling och det ska bli mysigt med helg! 




Såå mysigt med regnsmattret utanför.. 

Btw så vet jag inte om jag berättat det (junkie-hjärnan) men jag drar den igen isf för den är ganska rolig. 

När jag och Josefin flyttade in i den här lägenheten för 10 år sedan så stod lokalerna mitt emot tomma. Det gjorde att vi inte tänkte oss för så mycket utan gick runt här lättklädda och klampade ut i vardagsrummet nakna när man duschat osv. (Jag har verkligen en känsla av att jag skrivit det här förr men whatever). Så en morgon när vi båda skulle till skolan och sprang runt och fixade oss och bytte om så kändes allt så märkligt och vi kände oss väldigt iakttagna. Så tittade vi upp emot fönstren här mitt emot och där stod det massa byggjobbare och glodde. De hade nog haft lite roligt åt oss som grejade nakna här. Under tiden de renoverade stod de där byggjobbarna och glodde i månader med hopp om att få se små nakna fjortisar en gång till så det blev ganska drygt med allt stirrande efter ett tag. Man kände sig som en fisk i ett akvarium. Tack och lov blev det kontorslokaler och nu har de som jobbar där så mycket att göra om dagarna att de inte har tid att glo. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0