Mormor och mamis födelsedag på fredagen den 13:e!

Idag har det fikats och ätits otroligt gott! Först födelsedagsfika hos mormor och sedan födelsedagslunch hos mami. Edward älskar Hedesunda och Vinbersjö. Han springer sitt snabbaste hela tiden bara för att han kan på alla stora gräsytor. Inte riktigt samma sak i stan med koppel på sig.. 

Jag kom hem vid 15 typ. Pluggade några timmar över telefonen med pluggisen. Sen blev det en runda på stan och nu kom jag innanför dörren. 

Nu blir det dammsuga, tända ljus, mat (?), köpa godis och dunka ner arslet i soffan för resten av kvällen.. Let's dance here I come! Jag har lite ont idag men jag lever fortfarande på lyckonmoln över att ha varit smärtfri i närmare en vecka. Hoppas ni får en fin kväll!









Kommentarer
Postat av: Sandra

Finisar :)

Kolla nedan vad jag hitta ikväll
http://www.internetmedicin.se/page.aspx?id=3079
Skrivet av en av läkarna på endometrioscentrum, tror han är så bra!

2015-03-13 @ 21:00:15
Postat av: mormor

Tack för besöket <3 <3 <3

2015-03-13 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0