Instagram!

Min insta har blivit väldigt hundnördig! Bara massa bilder på Edward.. Men är man så söt som han är så är det svårt att låta bli. Så sjukt hur man kan bounda med en hund. 

Jag skrattar ofta åt honom här i min ensamhet. Han vill liksom ha ögonkontakt väldigt ofta och ibland får jag för mig att se vilken som bryter först så jag stirrar tillbaka på honom. Det kan ta ett tag.. När man väl sitter där och känner att vi har ett "moment" så hör man en lång pipfis (kanske ska vara tydlig och säga att den var från honom) och han bara flyger upp för han blir så rädd. 



Idag är det lördag och min dag består av hockey, lite plugg och ikväll är det mello. Mello kan ju vara sämst nu för tiden med alla olika deltävlingar, röstningar, vidareröstningar, andra chansen, dueller.. Men ikväll är det väl värt att kika iaf :)

Hoppas ni får em underbar helg. Alltså vad är det för väder Sverige bjuder på? Alldeles underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0