Hemma hos mig!

Eftersom mitt liv ser ut som det gör kan jag ju dra bort lite fokus från mig och istället visa er hur jag bor. Jag älskade den här lägenheten när jag bodde här innan och jag älskar den nu. Man kan inte bo mer centralt i Gävle än vad jag gör just nu och den är perfekt storlek för mig och Eddi! 

Jag har gjort ordning av det jag fick med mig nu och det är absolut mysigt och det känns faktiskt redan som "hemma". Jag tänker inte fixa så mycket mer här för man vet aldrig hur framtiden ser ut och man vet aldrig hur länge man blir kvar.. Dock vill jag ha en kristallkrona, en kohud som matta och ett älghorn/fin tavla på väggen för att det ska kännas klart. Sen är jag nöjd för stunden! Dessutom är det saker som passar var man än bor.. Men att köpa saker som bara passar hit känns lite dumt.

Här har ni mitt hem!













Kommentarer
Postat av: Josefin

UNDERBARA lägenhet😍 och åh så fint du har det. Önskar jag kunde komma och hälsa på! 😔❤️

2015-03-05 @ 05:02:57
Postat av: mormor

Jättefint :) Du kan du <3

2015-03-05 @ 09:03:08
Postat av: Sandra

Den var ju såå mysig :)Nästa gång får jag stanna en liten längre stund! Kram från uppis

2015-03-05 @ 18:43:28
Postat av: Linda

Vad fint du har det Evelina!! Hade gärna stannat och pratat lite igår men jag var redan sen tillbaka från lunchen

2015-03-07 @ 15:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0