Här ska cyklas!

Det här kan nog vara det nördigaste jag har köpt tror jag men när man inte har någon bil längre kan det vara skönt att kunna ta sig fram utan att promenera överallt. Hundar ska ju helst inte springa bredvid cykeln förrän de är äldre (mer än korta sträckor) så denna kommer användas flitigt i sommar. Dessutom är det svårt att ha honom springandes bredvid cykeln med alla människor eftersom jag bor mitt i stan.. Eddi har ju åkt i vanliga cykelkorgen tills nu men nu har det blivit lite väl trångt för honom i den plus att det blir perfekt med galler över så han inte kan hoppa ur. Han har suttit snällt i vanliga cykelkorgen hela tiden tills han fick syn på Andy en gång. Då blev han så himla glad och skuttade utan att tänka. Som tur var hann jag fånga honom. 


Jag har kikat på såna här på nätet innan men där har de jag hittat varit jättedyra. När jag hittade denna på Söders zoo för under 200 kr var det inget att fundera på utan bara att slå till!

Hoppas ni haft/har en mysig fredagskväll! 



Kommentarer
Postat av: mormor

Kul när man hittar nåt man vill ha/behöver <3

2015-03-28 @ 07:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0