Händelserik handling!

Nu har jag två saker att berätta!
Den första är äcklig.. Som vanligt får jag för mig att berätta alla äckliga saker om mig själv. Jag cyklade till affären för att handla. Det var 5 minuters cykeltur dit, jag var i affären i kanske 10 minuter och sen 5 minuter cykel hem. Jag cyklade i lugnt tempo och jag frös så jag skakade hela vägen. Jag handlade en påse och det var inte särskilt tungt. En helt vanlig handling med andra ord. Och här har ni resultatet på min rygg:


Jag är helt igenomsvättad på hela ryggen. Är inte det här helt galet?? Jag brukar se ut så här när jag har sprungit en mil, men inte av att handla mat. Välkommen till mitt glamorösa liv som sjuk och klimakteriekossa.. 

Men så kommer vi till grej nr två. 
När jag skulle gå ut från affären så kom det fram en kille till mig. 
"Ursäkta. Hej vet du vem jag letar efter?"
- Öh va? Nej?
"Jag letar efter dig!"
- Va vad menar du?
"Jag letar efter dig" och sen världens smile.
- Hahaha jaha det var en sån. En raggningsreplik!
"Jag har alltid velat dra en sån och nu kändes det som rätt läge. Jag måste bara säga att du ser alldeles fantastisk ut"
- Tack så mycket, det var jättesnällt.
"Det finns ingen möjlighet att du skulle vilja ses något framöver?"
Av bara farten sa jag att jag hade pojkvän.. Jag var ändå inte intresserad. Men jag önskade honom lycka till med letandet! 

Alltså hur kul var inte det? Det här är andra gången på en månad som en random kille kommer fram. Nog för att jag har haft turen att få en del snälla kommentarer ibland förut men aldrig någon som liksom kommit fram och raggat?! (krogen räknas inte)

Jag hatar bara tanken på att jag ska börja dejta framöver. Men det känns som att dessa killar är utsända för att jag ska hålla hoppet uppe om att Mr Right finns därute någonstans. Tills dess är det jag och Edward for the win!




Kommentarer
Postat av: mormor

<3 <3 <3 <3

2015-03-25 @ 19:28:34
Postat av: Sandra

Jaa vad ska man säga? Mer än att jag VET hur du har det :(
Kul i alla fall med killen, det finns hopp! <3

2015-03-25 @ 19:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0