Fredag!

Idag har det varit en bra dag.. Äntligen! Jag var och fick en remiss till hud på nya, världens bästa Eira. Hur smidigt som helst.. De kom och hämtade mig i väntrummet precis på utsatt tid, läkaren hade kikat igenom journalen innan och hade koll på min historia, han tog sig tid och lyssnade på mig, han tog allt på allvar och proverna fick jag ta på en gång utan att vänta. Tack! Det blev byte dit direkt! Tack och hej struliga Södertull. Dock träffade jag en otroligt gullig sköterska på Södertull sist så de ska inte bara ha tistlar. Det finns några få undantag även där som gör ett guldjobb. 

Sen har jag varit med Fia, Musch, brors, mormor och morfar. 

Ikväll har jag haft tacoskväll med de här två (tre om man räknar med Edward)! Efter let's dance ska jag och grisen traska hemåt. 

Hoppas ni får en fin helg allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0