Flottigt hår!

Nu kommer lite äcklig info.. För några dagar sedan glömde jag att duscha ur balsamet (lång historia). Håret blev sådär hårt ni vet. Jag hann inte duscha ur det på en gång när jag insåg det för jag skulle iväg. Dagen efter skulle jag duscha ur det. Efter duschen såg det ut som jag inte hade duschat på 2 veckor = jätteflottigt. Duschade igen med massa schampo. Fortfarande lika.. Insåg att det kanske inte var bara balsamets fel utan att håret verkligen var flottigt. Kom på att det nog var Synsrelans fel. Googlade och fick massa träffar på synarelan och fett hår som inte går att få rent.. Klimakteriekossan kom på den briljanta iden att tvätta håret med yes för att få bort fettet eftersom inte schampot klarade den uppgiften. 
BAAM! Flottet är borta och mitt hår är som nytt.. 


Nu ska jag till Gavlerinken och kolla på brors första slutspelsmatch. Börjar kl 13! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0