Endometriosmånaden i mars!

Idag pluggas det igen.. Det är opponering på ett av de andra parens arbeten som ska göras. Det är dels en skriftligt del men också en muntlig inspelning som ska skickas in för oss distansare på 15 minuter. Sen har vi ju vår kära C-uppsats som ska byggas vidare och ännu en del som ska vara klar för inlämning senast söndag. Keep up the good work!

Imorse pratade de om endometrios igen på radion (P4 Gävleborg). Mitt radioklipp var med igen och så var det en barnmorska som berättade om sjukdomen. Det hörs verkligen hur sliten jag var den där dagen som det spelades in.. Hoppas inte att jag låter sådär trött och torr i vanliga fall! Om någon är intresserad av att höra igen så sändes det alltså imorse kl 8.15. Finns att hitta på deras hemsida om någon är nyfiken.


Idag är jag trött och sliten.. Det tog på mina icke-existerande krafter att rensa huset hela dagen igår. Men vi tar allt i vår egen takt idag jag och lilla E. Nu ska jag cykla och handla lite och sen blir det våfflor till middag! Är det våffeldagen så är det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0