Sunday bloody sunday!

Idag har det varit lite sämre igen.. Men det får man ta! 

Prommis med Anna och Bob i förmiddags. Sen lurade jag med henne hem så jag blev av med lite pannkakor. Mysigt!

Kl 14 var det J20 match i Gavlerinken. Brors gjorde 4 assist, han var grym idag! Bulan var och tittade på matchen och han verkade vara nöjd med brors för han ska med till Skellefteå imorgon som reserv! 

Sen har vi haft 20-års kalas för brors i Hedesunda. Hela goa släkten var där! Älskar min släkt.. Och jag har världens gulligaste lillkusin. Hon kallar sig själv för prinsessan Tyra och är lätt mitt sötaste barn någonsin!!

Vi har ätit tacos och fikat massor..




Här är älskade lilla gohjärtat Tyra 💛 


Och här är minsta tillskottet i släkten, Iris!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0